Палубний винищувач
VMF-511, USMC CVE-106 USS Block Island, 1945 г.
Літак Chance-Vought (V-166) F4U Corsair був чи не кращим палубним винищувачем Другої світової війни. Ці винищувачі боролися й у складі ВМФ США в Тихому океані, де із квітня 1944 року перемогли в не менш чому 2140 повітряних боях, втративши 189 машин. Проектування цього літака почалося в 1938 році. Компанія Воут розробила самий маленький планер, який тільки було можливо, і оснастила його самим потужним із двигунів, що були тоді, - Pratt & Whitney XR-2800 Double Wasp. Вибір двигуна для цього літака, що одержав спочатку позначення V-166B, обумовив незвичайну конструкцію крила. Було сконструйовано сильно вигнуте складне крило типу чайку, основні стійки шасі, що вбирається, минулого розташовані в місці зламу крила, тобто в найнижчому місці, завдяки чому їх не довелося робити довгими. Інші елементи планера були звичайними. Пробна модель XF4U-1 уперше піднялася в повітря 29 травня 1940 року, однак з бойових зведень, що надходили з Європи, було ясне, що випливало заново продумати озброєння літака, і замовлення на виробництво 585 серійних F4U-1 пішов тільки 30 червня 1941 року. Перші літаки із цього числа піднялися в повітря роком пізніше, 25 червня 1942 року, і незабаром Корсари F4U-1 були передані ВМФ США. Але результати палубних випробувань виявилися незадовільними, командування флоту визнало Корсар непридатним для використання як палубного винищувача. У результаті довелося змінити конструкцію шасі й підняти кабіну пілота для поліпшення огляду.
Серійні літаки із цими змінами одержали найменування F4U-1A. До моменту почала їх випуску було побудовано 688 колишніх F4U-1, які були спочатку використані в частинах наземного базування. Літаки Корсар уперше вступили в бій 13 лютого 1943 року при Гуадалканале. Перша бойова ескадрилья ВМФ США VF-17 була сформовано у квітні 1943 року, і в її складі були вперше використані модифіковані літаки F4U-1A. Ці винищувачі стали випускатися компаніями Brewster під позначенням F3A-1 і Goodyear під позначенням FG-1. В останньої модифікації крило не було складним. Виробництво цього типу припинено в грудні 1952 року. Усього побудовано 12571 винищувач Корсар.