Лавочкін Лa-7 СРСР
винищувач
176-й Гвиап, 302-я ИАД, 16-я ВА,
1-й Білоруський фронт
Номер: 27
Пілот - Тричі Герой Радянського Союзу
Іван Микитович Кожедуб
Германія, квітень 1945 р.
Kонструкторский колектив С.А.Лавочкіна наполегливо
вдосконалював Ла-5. Наприкінці 1943 року була випущена модифікація - Ла-7. Розміри,
обриси й двигун АШ-82ФН були ті ж. Але лонжерони крила на новому винищувачі
стали металевими. Полки їх зроблені зі сталевих хромансилевых таврових
профілів, а стінки - з дюралю. Завдяки значно меншим поперечним перерізам
двотаврових металевих лонжеронів у крилі (площею 17,59 кв.м) звільнився
додатковий обсяг для паливних баків. До того ж загальна вага конструкції
планера літака поменшалася майже на 100 кг. Це дозволило підсилити озброєння літака.
Ла-7 мав уже 3 пушки Б-20 20-мм калібру по 130 снарядів. Крім боєзапасу до них,
він брав і до 200 кг
бомб на два встановлені власники. Перенос воздухозаборника під капот двигуна, перенос
маслорадиатора, удосконалення внутрішньої герметизації поліпшили аеродинаміку
літака. Швидкість Ла-7 досяглася 597 км/годину в землі й 670 км/година на
висоті 6000 м.
Прийнятий до серійного виробництва Ла-7 в останній рік війни став одним з
основних фронтових винищувачів. Початок серійного виробництва в 1944 році. Усього
побудовано 5753 літака.
Германія, квітень 1945 р.