ГАЗ-АА (полуторка)
ГАЗ-АА (полуторка) — вантажний автомобіль Нижегородського (в 1932 році), пізніше Горьковского автозаводу, вантажопідйомністю 1,5 т (1500 кг), відомий як полуторка. Являв собою ліцензійну копію американської вантажівки Форд моделі АА зразка 1929 року.
Перший серійний НАЗ-АА зійшов з конвеєра Нижегородського автозаводу (НАЗ) 29 січня 1932 року. Уже під кінець року завод, перейменований слідом за містом у Горьковский автомобільний, випускав по 60 вантажівок ГАЗ-АА в добу. На відміну від американського Форд моделі АА, на радянському ГАЗ-АА був посилений картер зчеплення, кермовий механізм, установлений повітряний фільтр і т.д., а ще в 1930-м по радянських кресленнях спроектований бортовий кузов. Повністю з радянських комплектуючих ГАЗ-АА збирали з 1933 року. До 1934 року кабіна була виконана з дерева й пресованого картону, а потім замінена на металеву кабіну з дерматиновим дахом. В 1938 році вантажівка була модернізована й одержав 50-сильний мотор ГАЗ-ММ (його модифікація ГАЗ-М установлювалася на легковий автомобіль ГАЗ-М1 «Молотовец-1», більш відомий як «Эмка»), посилену підвіску й новий кермовий механізм і карданний вал. Зовнішніх відмінностей у ГАЗ-АА від ГАЗ-ММ не було.
В 1944 році довоєнна комплектація була частково відновлена: з'явилися дерев'яні двері, тобто кабіна знову стала дерев'яно-металевою (і залишалася такий до закінчення виробництва вантажівки), пізніше знову з'явилися передні гальма, відкидні бічні борти й друга фара. Останній ГАЗ-ММ зійшов з горьковского конвеєра 10 жовтня 1949 року. Ще рік (а за деяким даними, до 1956 року) полуторку збирали в Ульяновске, де їх випускали з 1947 року.