ЗиС151
ЗиС-151 — вантажний автомобіль підвищеної прохідності. Проводився в Радянському Союзі в 1948-1958 рр. на Московському автозаводі імені Лихачова ( до 1956 р. завод імені Сталіна).Два дослідні зразки Зис-151 побудовані в 1946 році, навесні був готовий перший варіант машини — із двосхилими задніми колесами (Зис-151-2), а восени на випробування вийшов другий дослідний зразок (Зис-151-1).Перша партія випущено у квітні 1948 року. До 1950 року машина мала кабіну дерев'яно-металевої конструкції й двигун Зис-120, (після Зис-121). Значний вплив конструкцію автомобіля виявили американські вантажні машини Studebaker US6, International М-5-6 і GMC CCKW-352, що поставлялися під час ВОВ у СРСР по ленд-лізу, а також розробка Горьковского автозаводу — ГАЗ-33 (компонування провідних мостів). Був першим вітчизняним автомобілем серійного виробництва із трьома провідними мостами. Широко використовувався в армії. Шасі послужи баз для БМ-13-16, БМ-14-16, БМД-20, БМ-24, БТР-152 (Зис-152) машин, що транспортно-заряжающих, топливозаправщиков, подвижных средств связи Випускалася модифікація Зис-151А, постачена лебідкою, також був розроблений сідельний тягач Зис-151Б. Наприкінці 1940-х був виготовлений дослідний зразок напівгусеничного шасі Зис-153.До 1950 року випускався з кабіною дерево- металевої конструкції, зі штампованим фанерним облицюванням. У задній частині машини був спеціальний буфер, розташований на одному рівні з переднім, що дозволяло долати важкі ділянки разом з іншими однотипними автомобілями, що працюють у якості штовхачів.
Перестав проводитися після випуску всюдихода Зил-157 в 1958 році