Платникам податку на додану вартість:
Відповідно до п.11 підрозділу 2 р. ХХ „Перехідні положення” Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 – VI:
з 1 липня 2011 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають податкові накладні продавців, сума ПДВ в яких складає понад 100 тисяч гривень,
а з 1 січня 2012 року – понад 10 тисяч гривень.
Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість не перевищує 10 тисяч гривень, не підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєструйте відповідні податкові накладні!
ПРО ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ КАРТКИ ПРИ ПОДАННІ ПОДАТКОВОЇ ЗВІТНОСТІ ДО ОРГАНІВ ДПС
Взятий курс на формування податкової служби як сервісної служби, яка працюватиме з платником податків як партнером (передусім для задоволення його потреб), знайшов своє втілення у впровадженні електронних Картки та Кабінету платників податків.
Складовими зазначеної автоматизованої інтерактивної системи є:
– центр сертифікації ключів;
– техніка зв’язку (телекомунікаційна платформа);
– інфраструктура обслуговування платників податків та центрів обслуговування;
– електронна картка платника податків.
Електронна картка має забезпечити:
– підвищення рівня та ефективності послуг, що надаватимуться органами ДПС платникам податків із застосуванням автоматизованої системи «Електронна картка»;
– персональну ідентифікацію платника податків для отримання електронних послуг та перехід на без паперову технологію роботи з ДПС;
– доступ до Електронного кабінету платника податків в ДПС, зокрема, для подання податкової звітності, оновлення обліку даних платника, листування з органами ДПС , взаємодії в інтерактивному режимі;
– для шифрування персональної інформації при взаємодії автоматизованою інтерактивною системою ДПС та використання електронно-цифрового підпису, що дасть можливість надати документам та запитам юридичного статусу;
– як засіб переходу від обліку податків до обліку операцій платника податків з об’єктами оподаткування (при реєстрації майна, транспортних засобів, відкритті рахунків, укладання цивільно-правових угод тощо). Таким чином, картка забезпечить облік не тільки платежів, а й операцій, які здійснюють платники податків з об’єктами оподаткування.
КОМУ ВИДАВАТИМЕТЬСЯ КАРТКА?
Картка видаватиметься органами ДПС платнику податків – фізичній особі та уповноваженому представнику платника податків – юридичній особі для сучасного рівня взаємодії з органами ДПС, іншими установами та організаціями, які пов’язані з процесами оподаткування.
ДЛЯ ЧОГО І ЯК СКОРИСТАТИСЯ КАРТКОЮ НА ПРАКТИЦІ?
Картка платника податків, яка буде використовуватися як персональний ідентифікаційний засіб, надаватиме доступ до Електронного кабінету платника податків і у режимі реального часу забезпечуватиме:
– ведення інформації щодо діяльності платника податків та автоматизоване формування податкової звітності;
– імпорт/експорт форм податкової звітності з/до інформаційних систем бухгалтерського обліку, а також забезпечуватиме:
– перегляд та отримання виписки з особового рахунку та листування з органами ДПС, реєстрацію окремих видів податків.
Це дозволить наблизити податковий та бухгалтерський облік як одне із стратегічних завдань, визначених Програмою економічних реформ на 2010 –2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава".
При цьому платники податків для роботи з картками можуть використовувати:
– персональні комп’ютери або ноутбуки, що мають бути доповнені зчитувачем карток та ПІН-клавіатурою, смартфонами;
– користуватися послугами центрів обслуговування платників податків, що мають бути обладнані АРМами на основі персональних комп’ютерів, доповнених зчитувачем з карток, ПІН-клавіатурою та клієнтським програмним забезпеченням.
– користуватися терміналами самообслуговування із вбудованими зчитувачем карток і ПІН-клавіатурою для реалізації доступу до Електронного кабінету платника податків, одержання інформаційних послуг.
Роздрукувати ж отримані документи та інформацію платники зможуть на принтерах загального використання.