Новини району  | Останні оновлення | Знай наших | Анонс газети "Маяк"
Додай нас у друзі vk.com
 Група "гість"Вітаю Вас Бажаний госте | RSS
Головна | Мій профіль | Вихід
| Реєстрація | Вхід

- Меню -

Головна сторінка

Останні ОНОВЛЕННЯ

Новини нашого району

Корюківська Козача Січ

ОГОЛОШЕННЯ

Гучномовець

Квіти +

Знай наших

Каталог файлів

Каталог матеріалів

Форум

Фотоальбом

Влада

МВС повідомляє

Служба Безпеки України

Слово для віруючих

Такого ви ще не бачили

Смаколики

Корюківщина. Вибір...

Гостьова книга

Ваша думка...



Статистика

онлайн усього 1
відвідувачів 1
користувач: 0



Посміємося?



Щодо нововведень ВАТ ЕК «Чернігівобленерго»
при розрахунках за електроенергію з населенням


Населення Корюківського району отримало квитанції на оплату за електроенергію, в якій зазначена сума була  вдвічі більше ніж зазвичай.  Споживачам пропонується одночасно  сплатити за електроенергію спожиту у березні та розраховуються за поточне споживання протягом квітня. Це пов‘язане з тим, що енергопостачальна компанія впроваджує систему оплати за поточне споживання  електроенергії, а не  за минулий місяць, як було раніше. Натомість, в  декого це викликало непорозуміння,  невдоволення  і бажання отримати змістовне роз‘яснення таких дій.
Для розуміння суті планових платежів та причин їх введення слід, насамперед, зрозуміти, що електроенергія – це товар, такий самий як хліб або інші продукти харчування чи одяг, хоча і досить специфічний. Тож, отримавши (використавши) її, ми повинні одразу ж за неї розрахуватися, як і у звичайному магазині, тобто за електроенергію, спожиту у квітні слід розрахуватися у квітні, за електроенергію, спожиту у травні необхідно сплатити у тому ж травні і т. д, тобто платити за поточне споживання.
Як у дійсності проводяться розрахунки за спожитий товар (електроенергію). Специфіка роботи енергопостачальної компанії базується на тому, що її представники щомісяця знімають показники електролічильників у населення, на підставі знятих показників формується рахунок та надається споживачу на оплату. Деякі споживачі ще до цього часу власноруч знімають показники приладів обліку, заповнюють розрахункові книжки та сплачують за спожитий товар, як правило, або у останній (передостанній) день місяця, або на початку наступного. У обох наведених випадках фактично оплата здійснюється із місячним запізненням.
Таким чином, незважаючи на те, що електроенергія є товаром, розрахунки за цей товар проводяться невчасно.
Розглянемо інший бік процесу енергопостачання. Для задоволення потреб побутових споживачів у електроенергії (підкреслюємо, як різновиду товарної продукції), енергопостачальник здійснює її закупівлю в Оптовому ринку електроенергії України (ОРЕ) та власними мережами передає цю енергію (доносить) безпосередньо до споживача. Але розрахунки за електроенергію, закуплену на ОРЕ, проводяться одразу ж. Отже, проводячи паралель між розрахунками побутових споживачів з енергопостачальником та енергопостачальника з ОРЕ бачимо, що оплата за куповану на ОРЕ електроенергію відбувається, практично, в режимі реального часу, а побутові споживачі сплачують із запізненням на місяць. Звідси і починаються проблеми енергопостачальника – замість того, щоб витрачати кошти на ремонт електрообладнання, його модернізацію  та починати розбудову нових енергетичних об’єктів, енергопостачальник має залучати кредитні ресурси для того, щоб внести кошти в ОРЕ з метою закупівлі  електроенергії для споживачів області.
А розірвати коло цих проблем можна лише у єдиний спосіб – запровадивши планові платежі. Їх не слід плутати з авансом та попередньою оплатою, оскільки ці види розрахунків дійсно передбачають оплату наперед: тобто оплату у квітні за травень, у травні за червень і т. д. Планові ж платежі (поточні платежі) – це перерахування коштів протягом розрахункового періоду, який, до речі, складає місяць. В той же час, представники ВАТ ЕК «Чернігівобленерго» і надалі щомісяця зніматимуть показники приладів обліку електроенергії у споживачів. Якщо фактичні обсяги спожитої електроенергії будуть менше обсягів планового платежу, у наступному рахунку ці відхилення будуть скориговані, тобто платіж на суму переплати буде зменшено. Найбільші складнощі для споживачів будуть у перехідний місяць (квітень), коли необхідно вносити оплату за попередній місяць та плановий платіж. Але це відбудеться тільки один раз, а надалі  споживачі сплачуватимуть лише за поточні обсяги споживання електроенергії. Крім того, споживач, який здійснив плановий (поточний) платіж, гарантовано убезпечує себе від нарахування пені.
Дії ВАТ ЕК «Чернігівобленерго» мають під собою правове підґрунтя. Так, п. 24 Правил користування електроенергією для населення, які затверджені постановою КМУ України від 26.07.1999р. № 1357 передбачено, що у разі застосування планових платежів енергопостачальник періодично має проводити перерахунок за фактично спожиту електроенергію та надавати споживачу рахунок.  У нашому випадку застосування планового платежу проводиться протягом розрахункового періоду, показники лічильників зніматимуться щомісяця та у разі відхилення планових нарахувань від фактично використаних обсягів електроенергії проводитимуться коригування.
Компанія «Чернігівобленерго» сподівається на плідну співпрацю та партнерські відносини із споживачами і розуміння ситуації з платежами за електроенергію.


Адміністрація ВАТ ЕК «Чернігівобленерго»

 
Прослухайте й аудіо-роз'яснення РЕМ



Форма входу
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
- Друзі -






















Мой профиль на Freelancehunt.com

Синоптики прогнозують
погода у Корюківці

Телеманія

Наше дзеркало №1
Наше дзеркало №2
Наше дзеркало №3
Наше дзеркало №4

Наше дзеркало №5
Наше дзеркало №6

OФІЦІЙНА Web-СТОРІНКА КОРЮКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
"АЛЬЯНС 3000" ©.