Новини району  | Останні оновлення | Знай наших | Анонс газети "Маяк"
Додай нас у друзі vk.com
 Група "гість"Вітаю Вас Бажаний госте | RSS
Головна | Мій профіль | Вихід
| Реєстрація | Вхід

- Меню -

Головна сторінка

Останні ОНОВЛЕННЯ

Новини нашого району

Корюківська Козача Січ

ОГОЛОШЕННЯ

Гучномовець

Квіти +

Знай наших

Каталог файлів

Каталог матеріалів

Форум

Фотоальбом

Влада

МВС повідомляє

Служба Безпеки України

Слово для віруючих

Такого ви ще не бачили

Смаколики

Корюківщина. Вибір...

Гостьова книга

Ваша думка...



Статистика

онлайн усього 1
відвідувачів 1
користувач: 0



Посміємося?



Messerschmitt Me 262A-1a Німеччина

Винищувально-бомбардувальний варіант

I/JG 54 "Grun Herz"

Пілот - відомий ас командир I/JG 52 капітан Вальтер Новотны.

1944 р.

 

 


 

Відомий в історії авіації як перший у світі винищувач із турбореактивним двигуном, що участвовавший у бойових діях, Мессершмитт Ме 262 початків проектувати наприкінці 1938 року. Дослідний зразок передбачалося оснастити двома турбореактивними двигунами BMW P-3302 з тягою 600кг. Свободнонесущий низкоплан із двигунами, установленими в гондолах під крилом приблизно на одній третині розмаху, Ме 262 у своїй первісній формі мав, що вбирається шасі із хвостовим колесом, а більш пізні зразки й серійні літаки мали трьохопорне шасі, що вбирається. Компанія BMW стикнулася із труднощами при розробці двигуна, і Ме 262 V1 уперше піднявся в повітря тільки 18 квітня 1941 року, оснащений одним поршневим двигуном Junkers Jumo 210G у носовій частині. Був даний дозвіл на польоти Ме 262 для доведення систем літака. 25 березня 1942 року апарат зробив перший політ з турбореактивними двигунами BMW 003, але двигун Юмо 210G був залишений у носовій частині на випадок аварії. Зробивши зліт з усіма трьома працюючими двигунами, літак Ме 262 V1 піднявся в повітря, і відразу турбореактивні двигуни відмовили один за іншим. Льотчик-Випробувач капітан Фриц Вендель c працею зумів здійснити посадку. Поки двигуни БМВ допрацьовувалися (зруйнувалися лопати компресора й самі двигуни в цілому), тривала розробка Ме 262 із двома турбореактивними двигунами Юнкерс. Тому що вони були більше й важче, те корпус винищувача довелося модифікувати. Третій дослідний зразок піднявся в повітря 18 липня 1942 року із двома двигунами Юмо 004А тягою по 840кг. У якості причин, що пояснюють затримку вступу в експлуатацію такого тактично важливого літака, як Ме 262, звичайно називають нерішучість керівництва Німеччини й наполегливі вимоги Адольфа Гітлера використовувати літак як швидкісний бомбардувальник.

 

Форма входу
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
- Друзі -






















Мой профиль на Freelancehunt.com

Синоптики прогнозують
погода у Корюківці

Телеманія

Наше дзеркало №1
Наше дзеркало №2
Наше дзеркало №3
Наше дзеркало №4

Наше дзеркало №5
Наше дзеркало №6

OФІЦІЙНА Web-СТОРІНКА КОРЮКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
"АЛЬЯНС 3000" ©.