Новини району  | Останні оновлення | Знай наших | Анонс газети "Маяк"
Додай нас у друзі vk.com
 Група "гість"Вітаю Вас Бажаний госте | RSS
Головна | Мій профіль | Вихід
| Реєстрація | Вхід

- Меню -

Головна сторінка

Останні ОНОВЛЕННЯ

Новини нашого району

Корюківська Козача Січ

ОГОЛОШЕННЯ

Гучномовець

Квіти +

Знай наших

Каталог файлів

Каталог матеріалів

Форум

Фотоальбом

Влада

МВС повідомляє

Служба Безпеки України

Слово для віруючих

Такого ви ще не бачили

Смаколики

Корюківщина. Вибір...

Гостьова книга

Ваша думка...



Статистика

онлайн усього 1
відвідувачів 1
користувач: 0



Посміємося?



Молодіжна громадська організація "Альнс 3000"
запрошує молодь міста взяти участь
у серії рольових ігор "МАФІЯ"
Бажаючі повинні подати завку на http://vk.com/alians3000
з зазначенням імені, прізвища, року народження та власної контактної інформації

серія ігор

(літній сезон)




Ма́фія
— командна психологічна покрокова рольова гра з детективним сюжетом, яка моделює боротьбу інформованих один про одного членів організованої меншості проти неорганізованої більшості.

Зав'язка сюжету: мешканці міста, знесилені від розгулу мафії, приймають рішення посадити у в'язницю всіх мафіозі до одного. У відповідь мафія розпочинає війну до повного знищення всіх.







Опис гри:

    Ведучий раздає учасникам гри карти «сорочкою» догори.
        Ті, кому випали червоні, складають команду незнайомих одне з одним «чесних мешканців міста» (також поширені назви «мирні жителі» і скорочения «чж», «мж» чи «гр» (громадянин)). Один із «чесних мешканців», який отримав червоного туза, особливий гравець — «комісар».
        Гравці з чорними картами — команда «мафії».

    Ігровий процес розділений на дві фази — «день» і «ніч».
        Коли ведучий оголошує в місті фазу ночі, гравці заплющують очі — «сплять». В першу ніч ведучий дозволяє гравцям із чорними картами — «мафії» — розплющити очі і запам'ятати своїх соратників — «познайомитися». Після чого мафія «засинає», а ведучий каже прокинутися комісару. Таким чином ведучому стає відомий розклад (він дізнається, хто є хто).
        По оголошенню фази дня прокидаються всі жителі. Вдень гравці обговорюють, хто з них може бути «нечесним» — причетний до мафії. Наприкінці обговорення ведучий оголошує відкрите голосування за ув'язнення (в різноманітних версіях гри цей процес називають Лінчуванням, повішенням, вбивством). Найбільш підозрілий мешканець, який набрав найбільшу кількість голосів відправляється за ґрати (покидає гру), а ведучий розкриває його карту та оголошує ігровий статус.
        Потім наступає фаза «ночі». Вночі просинається мафія, беззвучно (жестами) «радиться» і вбиває когось із живих мешканців, показуючи ведучому кого саме. Мафія засинає. Просипается комісар і вказує на одного з мешканців, котрого бажає «перевірити» на причетність до мафії. Ведучий так само беззвучно, «на пальцях», показує комісару статус перевіряємого.
        Вдень ведучий оголошує, кого було вбито вночі. Цей гравець покидає гру, його карта («статус») демонструється всім жителям.

Інформація про події, що відбулися, використовується «живими» гравцями для оговорення та чергового «засуждення»… Гра продовжується до повної перемоги однієї з команд, якщо суперники повністю або ув'язнені, або вбиті…





Суть гри

Дослідники виділяють два типи ігор: змагання (боротьба) і вистава (маскарад). «Мафія» вдало поєднує в собі риси обох типів. Вона одночасно і шоу, і боротьба за виживання. На відміну від карт ця гра ніяк не пов'язана з грошима, на відміну від гольфу не потребує фінансових витрат, на відміну від футболу — доброї фізичної підготовки. Найголовніше: вона дає тільки цінне інтелектуальне задоволення. В бескорисливій несерйозності гри приховано її потенціал.

Ця гра унікальна. Базується, передусім, на спілкуванні, на обговореннях між учасниками. Тут постійно відбуваються і фактично узаконені обман, підступність, укладання і підле порушение договорів та альянсів. Обговорення ігрової ситуації проходить шляхом сутичок думок у безупинних суперечках, при цьому деякі гравці надають перевагу відмовчуватися, інші — навпаки, занадто активно та гучно беруть участь в обговоренні. Таким чином, гра опиняється нескінченно далеко від безсторонньо поєдинку інтелектів, що є характерним для деяких настільных ігор (наприклад, шахів, го), і це наближає її до реального життя. Мета гри — вижити своєю командою.

Гра складається з двох основних компонентів: психологічного та математичного.

    Математичний: гравцям «щодня» необхідно запам'ятовувати, хто за кого голосував і ким виявився той, за кого голосували. У важливі моменти легко визначити, що той, хто голосував частіше за чесних, скоріш за все — мафія.
    Психологічний: гравці повинні володіти акторською майстерністю, щоб переконувати інших у своїй чесності і необхідності проголосувати за певного гравця, який підозрюється у нечесності.

Аксіома кожного ходу — живих мешканців стане менше, когось ув'язнять, а когось вб'ють. У грі панує параноїдальна атмосфера, з кожним ходом нервозність загострюється. Жоден чесний мешканець достеменно не знає, хто у грі належить до команди супротивника. Кожний простий житель нікому не довіряє і вимушений вірити тільки в себе. Беззастережно комусь повірити означає бути обдуреним та померти.

    Щоб вижити, кожному члену команди мафії доводиться залишатися в тіні, не звертати на себе особливої уваги оточуючих, вміло викручуватися, маскуючись під чесного громадянина. Питання «Чи ти справді чесний?» є звичним. Найголовніший атрибут мафіозі — вміння правдиво збрехати.
    Найголовніша якість чесного мешканця, яка викликає повагу та похвалу оточуючих, — це вміння вчасно розпізнати брехню. Існують два основних методи виявлення чесними жителями мафіозі.
        Аналітичний. Рішення гравця-аналітика, який ув'язнює мешканця, базується на об'єктивних даних, тобто на беззаперечних фактах, таких як, наприклад, самовизнання (випадкові «проколи»), відверті звинувачення когось при обговоренні, результатах голосувань.
        Інтуїтивний. Рішення гравця-інтуїта є суб'єктивним, воно спирається на припущення і тлумачення обговорення шляхом інтерпретації словесних висловлювань (в тому числі обмовок), інтонації, міміки, жестів. Інтуїт, наприклад, не відрізнить мафіозі від комісара. Інтуїт бачить лише наявність певного статусу — особливий стан внутрішньої переваги, яке з'являється у «статусних» гравців (мафіозі, комісар тощо) і проявляється зневажливим відношенням до «простих» чесних жителів.

Психологізм і «цікавість» гри «Мафія» полягають у вирішенні задачі, яка з команд переможе. Мафія, де члени гурту, знаючи одне одного, не налаштовані допускати голосування за ув'язнення себе ж, і в якої є можливість кожного ходу безпомилково позбавлятися члена іншої команди? Чи команда незнайомих одне з одним чесних мешканців, котрі можуть позбавлятися мафії лише шляхом спільного з мафією голосування, причому часто ув'язнюючи самих себе?




Перша ніч

Ведучий (звичайно один із досвідчених гравців) цікавиться, чи всі подивились свої карти. Далі командує: «Всі заплющили очі, настала ніч». Всі гравці заплющують очі. Ведучий каже: «Мафія розплющила очі та знайомиться». Гравці з чорними картами (мафія) розплющують очі і починають озиратися в пошуках інших гравців, що не сплять (інших членів мафії). Ведучий тим часом каже: «Рахую до 5. Один, два, три, чотири, п'ять. Все. Мафія познайомилася та заснула. Настав ранок. Всі прокинулися».

Мафія першої ночі: мафія зобов'язана прокидатися першої ночі, щоб познайомитися. Той, хто не прокинувся, порушує правила гри — далі при обговоренні вдень члени мафії будуть спиратися на невірні дані. Знайомитися необхідно максимально обережно та безшумно.

Чесні мешканці у першу ніч та подальші: Один із варіантів (для початківців) — це сидіти якомога тихше і слухати, хто і де ворушиться, чи скриплять стільці, ліжка, чи хрустить чиясь шия в пошуках друзів. Однак це не гра на найкращий слух, не забороняється шуміти, ворушитися чи навіть розмовляюти, пояснивши: «Це я уві сні…». В критичних ситуаціях (коли чесних на 1-2 більше) оптимальним варіантом є сидіти тихо. Не забороняється, але не заведено тримати сусідів за руки чи заплющувати очі — суть гри не полягає в тому, як можна показати на когось коліном.

То, як ведучий розмовляє першої ночі — одна из тем обговорення в перший день. Тому краще не вертіти головою із боку в бік та говорити одночасно (якщо ти належиш до мафії). Втім, завжди можна сказати, що вертів головою навмисне.




 Перший день

Гравці обмінюються інформацією: про реакцію на роздавання, як поводив себе ведучий, що було чутно вночі, як змінився настрій гравців за ніч. Бесіда може проходити будь-яким чином: «Тільки він в окулярах — отже, мафія». «Вона всю ніч ворушилася». «Василь вночі пив чай та не облився — отже, мафія». «Ведучий вночі сказав — а членів мафії 3, — а я думав, 4». Як чесні, так і мафия, для переконування оточуючих в своїй правоті можуть використовувати чесні та нечесні аргументи, як правдиву, так і фальшиву інформацію. У перший день легко розпізнаються початківці—мафіозі, які зраділи при роздаванні або незручно розташувалися вночі і були вимушені гучно знайомитися. Досвідчені гравці, що опинилися мафією разом, після першої ночі іноді починають весело сміятися, сподіваючись легко виграти — це їх підводить. Часто вбивають першого дня одностайно: досвідчений гравець довго тримає руку піднесеною за арешт певної особи, умовляючи всіх його вбити.

Голосування. Голосування — це процес, коли живі гравці піднімають руки за посадку кого-небудь і тримають їх певний час (від 5 секунд і більше). Якщо гравця заарештовано (більше половини гравців тримали руки за нього більше 5 секунд), він не має права на «останнє слово». У разі, коли його вигуки переконають частину гравців опустити руки, він може промовляти «останнє слово», а може і не промовляти. «Останнє слово» не є частиною гри, це один із способів в процесі обговорення зберегти собі життя. Після голосування гравець розкриває свою карту, будь-яке обговорення закінчується, гравці намагаються запам'ятати, хто голосував за, а хто — проти. Якщо гравець був чесним, то ті, хто голосував проти нього — під підозрою, а якщо мафією — то підозрюються ті, хто не голосував.





 Подальші події

Ніч. Ведучий оголошує: «Всі заснули. Прокинулася мафія й обирає жертву». В цей час мафіозні гравці радяться поглядами і показують, наприклад, пальцем, кого вбити. Або ведучий по черзі показує на гравців, а мафія стверджувально хитає головою. Мафія намагається вбити найбільш досвідчених гравців, котрі можуть вирахувати її членів, або тих, хто дуже переконливо відговорюється і кого тяжко вбити вдень, тих, хто висловлював підозру в адрес мафії напередодні. Втім, для цікавої гри в рівному складі звичайно не вбивають досвідчених гравців, оскільки так роблять мафіозі-початківці, а тому їх потім легко вирахувати. Той, хто висловив підозру, теж не завжди вбивається — перед ніччю вони кажуть: «Ну, все. Я вирахував мафію — це ти, ти і ти. Тепер мене цієї ночі вб'ють». Тому його залишають у живих. Найкращий варіант — це вбити комісара. Можна також вбить члена мафії (звичайно в некритичній ситуації), якщо всі впевнені, що він належить до мафії, і його достеменно вб'ють удень. Ведучий вночі старається не розмовляти, весь чай спостерігаючи за мафією, щоб не виказати її. Гравець вважається вбитим уночі, якщо всі члени мафії згодні. Вночі мафія зобов'язана визначитися, кого саме вони виводять своїм пострілом з ігри.




Ранок. Ведучий оголошує: «Мафія обрала свою жертву і заснула. Прокинувся комісар». Просинається комісар та обирає, кого перевірити. Можна перевірити лише одного гравця. Комісар вказує на кого-небудь. Ведучий мовчки киває: «Так, мафія» або махає головою: «Ні, чесний». Якщо комісара цієї ночі було вбито, ще до його перевіряння ведучий показує схрещені руки — це означає, що комісара вбито, але він все одно може перевірити одного гравця. Якщо комісар вказує на гравця, якого щойно вбили, то ведучий теж показує схрещені руки — «труп», не може бути ані чесним, ані мафією. Комісар перевіряє гравців, що викликають у нього найбільшу підозру, або зовсім чесних, щоб було зрозуміло, на кого можна спиратися при обговоренні. Якщо гра проходить із позакомандним маніяком, що грає сам за себе, то на питання комісара ведучий вертить пальцем біля скроні, вказуючи, що гравець, якого перевіряють, — маніяк.


День. Ведучий каже: «Комісар перевірив одного з гравців і все з'ясував. Заснув. Всі прокидаються (або: прокидається місто). І лише Петро не прокинувся. Він був чесним мешканцем…» Карта вбитого розкривається. Якщо комісара було вбито вдень, то надалі ведучий минає ранок комісара. У другий та всі подальші дні гравці володіють величезною кількістю інформації: хто та коли за кого голосував, що відбувалося та кого вбили вночі, хто як себе поводив, кого перевіряв комісар, скільки залишилося членів мафії. Гравці намагаются складати ланцюжки думок: «Якщо Міша належить до мафії, то хто ще? Марія і Діма». Всі складають свої списки підозрюваних. Відбуваються голосування, коли гравці не набирають половини голосів. Складаються усні списки для голосування на кшталт: «Були запропоновані Ганна, Петро, Дмитро. Голосуємо за Ганну».




Форма входу
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
- Друзі -






















Мой профиль на Freelancehunt.com

Синоптики прогнозують
погода у Корюківці

Телеманія

Наше дзеркало №1
Наше дзеркало №2
Наше дзеркало №3
Наше дзеркало №4

Наше дзеркало №5
Наше дзеркало №6

OФІЦІЙНА Web-СТОРІНКА КОРЮКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
"АЛЬЯНС 3000" ©.