******************************
Рекламодавці у повсякденній практиці використовують прийоми та методи, які не лише суперечать вимогам психогігієни, а й шкодять здоров'ю споживачів. У нинішній час використання в рекламі прямих гіпогенних впливів вважається звичайним явищем, свідченням професіоналізму.....
Західні газети отримують за рахунок реклами 75 % своїх прибутків, а телебачення — 100 %. У США реклама займає чверть усього ефірного часу.
****************
****************
"Українська лайка. Як лаялися наші предки"
Лайка суттєво відрізняється у різних етносів і в різні історичні епохи. У ній проглядає суть багатьох стереотипів поведінки та спосіб думання народу. Адже лайка «виголошується» людиною розлюченою, отож піддає образі головні цінності ображуваної людини. А ці цінності, звичайно, перебувають у рамках загальної системи цінностей даного суспільства....
****************